今日係配音比賽初賽,,
我係編劇呀-v-第1次做的
我地入左決賽!!!*v*
5班選2班
當時差唔多班班都用歷史故事,,
唯獨我,,,
用左黑糖來了= ="
我改編左
將佢變成一套關於孝順個故事-v-
當時我好驚入唔到決賽
到宣佈個一刻
第1班:1C
點算呢T^T唔通入唔到<---我心諗
第2班:1D呀!!!!!!!!
我開心到極點,,差d想喊,,,好既努力終於冇白廢喇T.T
不如我同大家分享下丫^^*
版權所有,,不得COPY(抄襲)
*****************片段*******************
http://www.youtube.com/watch?v=eU0WbBMvrfc&feature=related <<-----時間為00:24-3:22
==============劇本===================
名::::孝心大過天(老師改的)= =+
T:喂,呀妹,,,今日係呀媽死忌wo 你記唔記得呀?一齊拜呀媽丫
A:我……….唔得閒
T:等陣
A:你……真係唔得閒?
T:um,,,一係拜完呀媽之後,,,我同你去睇blackie演唱會喇
T:咁,,,既然你唔得閒既話
A:a,,等陣,,,你係話blackie今次黎香港唯一一次既演唱會
T:你有興趣呀?
A:梗係喇,,d飛通宵排隊都買唔到嫁嘛
A:um 如果只晒我3,4粒鐘既時間,,我諗好應該得閒既
A:你,,,等我一陣喇
T:yes,,呀媽見到一定好開心姐
大:唉,,,拜呀媽都要有演唱會先去
小:唉,,Apple連拜呀媽,,,見呀媽 都要有演唱會做餌先肯去 真係唔識得珍惜呀
大:係囉!我都係咁話呀
小:我呀爸成日出trip 我想見都冇得見呀
大:你起馬好過我喇 我連呀爸呀媽係邊個都唔知呀
小:唉 所以我咪話apple唔識珍惜囉 比着我呀 唔洗到死忌 得閒就去拜喇
大:喂 你咁冇禮貌嫁!
李:喂 我係你呀爸公司個助手 佢今日番左黎
李:不過入左醫院
大:咁uncle嚴唔嚴重呀!
小:下 但係我排舞排左成個月 都係為左今晚既跳舞比賽咋wo
大:咁梗係去睇係呀爸喇
小:嗯 我明白喇 跳舞同呀爸之間 我一定會選擇呀爸嫁 你放心喇
小:等陣下 我去換3
大:唉 希望小蠻呀爸冇事喇 即使佢放棄左比賽 但係為呀爸放棄都係值得嫁
大:5 小蠻為呀爸放棄比賽咁偉大 我都要好好孝順父母!!!!
多謝觀看,,,歡迎大家再次收睇= =+(冇下集的)
THz大家的CM,,,多來喔^_________^ |