超happy lo~~~
我平時中文都系最差。。
今日居然比我。。
合格!!~(賀inG
有26/50
但系比我發現左miss
比少左7分!!!!
變左33/50
超 o囖!!!!
我呀媽話ok啦~
我系超ok啦
happy~~
----------------------------------------------
今日同瑜+蒨
影貼紙機~
(lunch time 時~
------------------------------------------------
我new去街吃飯啦~
(同親戚eat8888 |