今日,我同我呀媽一齊
去左老人院
探訪!·······
我呀媽仲表演埋一份
(我就無咁傻啦XD)
886
昨日o既晚上。。
本來想發表日誌。。。
不過阿媽搞緊電腦,
所以我就上床上面瞓下啦~
結果我sleep左。。。。
無奈inG。。。
sleep完就系new 啦。。。。。
你話啦,有無搞錯。。。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!
我的天呀~ 日日都要溫書,做功課溫書,做功課,溫書, 做功課,溫書,做功課,溫書,做功課。。。。。 就黎變癡線。。
my god.。。。
揾人help me 啊啊 好!!!888
大家好!~
我是小犬。。。。
我說我是男的你們信嗎?
我是第一次開QOOZA的,
請多多指教~
我下一次會自我介紹。。。
請大家多多支持~