1007
昨日兩隻手臂好痛...鬼叫PE堂0個日扮泰山又扮馬騮仲要盪埋千秋
我最鍾意係星期五...因為最得閒0既一日!^^
放學唔駛趕住返屋企...可以留係學校同Mavis,小珊傾傾傾傾.....
又可以睇人打波!不過係一個角度望出去..上年同今年0既感覺好唔同!
今年望過去就... = = 但係都希望佢地俾心機! 繼續支持!!
*我要努力睇埋本Charlie and the chocolate factory!!!
**好多謝琳琳俾我張相同留言! 我會珍而重之!

雖然陸運會個日病病地,影出黎個樣好殘下! 但珍貴在是同琳琳合照!
1008
今日我已經好乖咁早起返去練波...只不過又係遲到!
今次仲要寫低你遲左幾多!!! 我遲左10 mins....><[[魚爆]]
好耐無打過籃球啦! 發現自己又屎左...= =
見到D人咁努力去練波...自己真係自愧不如!
要生盛啦!唔好樣樣野都係得半桶水!要做就要做到最好!
Yes, 俾心機!!!!!!!
|