今日第一日on Library...好開心^^
我十分之好彩, 可以負責還書counter^^
Flora就係負責巡邏...她話悶爆..扺死!!
我就唔係啦!拎住個紅外線器...係咁[[嘟嘟嘟嘟]]...好玩啊!!^^
不過今朝起身到而家...隻左腳好似抽左根咁!!! 一個字[[痛]]><
所以唔好睇我行到好似好快咁, 其實背後係痛架!!!
放學Drama Club...好似好少人咁0既...
不過奇就奇在John同sammi都入囉!!
我地耳鵝傳鵝, 我做最尾0個個, 係講得離譜左D~不過win左喎!
super suprise!!!!有珍寶珠食, 好味!!!>3<
Drama club 次次都要係星期3先有clubs day = =
因為book唔到B11......唉.....咁埋無得睇人練波囉!
**我鍾意白雪公主與黑王子的故事!!! 哈哈...(我同銘蕙的祕密)
|