琴晚2點幾先訓.....今朝早收到李腳根0既morning call....10點半....==
佢打黎混吉....問自己班D英文Voca.做咩!!小姐...我地都唔同班架!!!><
俾佢激死....跟住唔敢再繼續訓...因為驚屋企人鬧!!!!
我功課未做....琴晚仲要咁夜先訓....再訓耐D真係無好日子過啦!!!
刷完牙洗完臉...打返琴日日記....跟住同雨雁傾電....
講返琴日D野....我都覺得幾掃興架!!不過算啦!!!總算過得幾開心!!!
琴晚...我地個個真係好有童年時0既天真!!!哈哈....
跟住雨雁無啦啦又發表偉大的愛情理論....咩鍾意一個就有一個責任俾0個個人知!!
真係服左佢!!! 不過佢又話咩呢個責任係唔駛負0既!! 咁姐係咩啊!!!?
聽到我就黎訓著!!! 我諗下次要搵個青山出黎0既同佢傾先得!!= =
我做完英文...數學...Art...的功課啦....不過仲有中文未做啊!><
個D中文問埋D超乎我唔會諗0既問題....
仲有咩600字[[分享近一個月做過的一件善事]]...唔係啊!!!!
邊有人會特登記住自己做過咩善事啊!!!如果咩都記一餐就唔會係善事啦!!!
唉....有排我諗!!!><
**琴晚係咁跑....搞到而家D腳痛痛添!!!><
不知點解隻右手寫字個陣唔係好順震下震下咁...D字幾咁樣衰啊!!!
但係左手又無事喎!!= =
:::MUSIC:::((雨雁介紹我聽架!!幾好聽喎!!))
好人難做 - 周麗淇
知你好 長得高 伴著漫步令女生羨慕
能熱戀 真驕傲 我要每位都親眼見到
當你問 我是否跟你終老
我答誰又有力裝籠牢 或者相愛算數 來吧跳舞
也許戀愛中人不會衰老 當這樣大家都好
*為求你開心 飾演忠厚女生
事事也不過問 我是吸引你的心才來熱吻
不用 問是否好男人 全憑我好心
就算總充滿疑問 學習到不傷心
當你又移情誰又是嘉賓
當我是情人誰又在旁付出至死一吻
無論誰在吻 但未必比豬吸引
很難做 極大霧
步步亦是萬八分惡做
能做的 都肯做
我也己好心給你對賭 不過問
我自甘皆因喜好 對你其實己熱戀窮途
練得不會呷醋
從文棄武 你想要的
讓我不怕虛耗 你錯就是我不好
Repeat * *
聽一聽
|