| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 失敗的我 |
如題啦~我呀~我今日失敗到整嬲呀軒呀~呀軒嬲死我啦一定~佢好得意嫁~真係唔想佢嬲我~我好驚d得意既人嬲我嫁~好恐怖呀~我唔想佢嬲我呀~今日又唔開心啦~我唔開心左第5日啦~真失敗~都冇人黎關心我~個個都識嬲我憎我~死左去算啦…~
|
| 刊登時間︰2006-07-09 06:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
唔知點解~呢排冇人同我玩~好寂寞~同我玩開個D唔見哂~又冇人同我傾計~唉~琴日呀sir打黎同我呀媽講~我升唔到班~升唔到咪升唔到囉`~洗唔洗成家人都一齊鬧我呀~你地都冇讀過書啦~有咩資格黎鬧我呀~你地讀書好好咩~冇野鬧搵野鬧呀~個個都係咁~見到我就話~見到我就憎~見到我就走~好克人憎咩我~我睇左個絕對感人既故事~話個男仔死左~封信好感動~睇到我喊呀http://takey.myweb.hinet.net/miss3.htm<-----得閒去睇下~
個男仔~為左唔想個女仔為佢而......~唔識講~^^ |
| 刊登時間︰2006-07-08 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 唔多開心阿~ |
我今日出左機鋪~出左一陣~朋友唔見哂~原來佢地出哂旺角~好開心啦~今日我想死~係咁~唉
|
| 刊登時間︰2006-07-01 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 失敗的我 |
今日係見到呀軒.呀樂.呀剛.呀玥.仲仔.同埋......紫褲人阿...好開心呢!妖!紫褲人D
朋友,見到我就講<浩珠阿>唉...我係再唔洗生存下去*再冇容納我既位置...好可憐
呀我!做人做到我咁!真係太失敗,,...--'' |
| 刊登時間︰2006-05-27 12:10 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 賤格 |
前日係學校*比條粉腸告我•介手...佢前世未介過既....佢唔底得佢要比人鬧..我唔洗姐,你知唔知你好七..你好克我人憎呀,你條暗瘡怪~成面暗瘡~你知唔知你好核突~好心你唔好成撚日係度扮大家姐啦~好賤9呀你~ |
| 刊登時間︰2006-05-24 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|