| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 打鼓呀 |
今日係機鋪打鼓....好屎﹐之後去左新北江買3•同A玥一人一件zzzzz但係唔同色﹐不過真係好好靚嫁~點之後面露野喎~唉..........二百蚊就比我用哂喇~太失敗`
|
| 刊登時間︰2006-05-20 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日好悶~=='' |
今日係學校*唉•好悶!地理又要企係度•死人鄭美玲又麻Q煩~企乜野姐~又要抄野比佢~賤格~數學又唔知佢講乜野~九唔搭八咁~1D都唔明~中文訓左一陣教°悶到嘔~都係九唔搭八`雞同鴨講~美藝仲悶~訓左差唔多成課都冇人知~個條莫叉燒!佢都冇腦~都冇人上佢課嫁啦~我訓教都唔知~佢好失敗~放學個陣同希玥一齊去石級座~見到小羊比人操~勁搞笑~不過就....佢覺得可能都算難操~但係都有D成果~好叻嫁啦~要+油! |
| 刊登時間︰2006-05-18 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 唔多開心阿~ |
今日我午膳比班衰人鬧我~鬧我叫我戴學生証~我咪話上去搵囉~佢地又嘈生哂~唔比我上去~分明玩野~死人頭~ |
| 刊登時間︰2006-05-17 07:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|