今日好黑仔牙/_\
我哋今日要番去學校做義工
係朝早當我正準備過馬路去搭車個陣
無lala有d野打我- -
打到我個眼鏡跌左落地下囉咩事!
我本來諗住係有樣大硬物跌落殷啦
但我望下個地下
無野喎!!!!!!!!
又諗有人打我xD
但係無可能啦-口-
就唔知咩事?
再睇清楚d個地下@_@
原來係樹上落左個花既其中一部分落黎~
我當場o哂@口@
之後,
上到車
就到目的地
我就咁鐘!
我諗住落車
點知個司機山左門
我就無奈地去左下一個站落車(去左long個邊- -)
係咪好黑呢?xP
hehexD