今日又測普通話
無溫過書
唔識囉~
之後
做big報
個個玩到好high
無咩做過
個big報做到勁唔靚牙!
做到差唔多5點就閃人
到踏lip
有個阿媽狂係到鬧個女
又話佢企唔直
企到彎哂腰
d野重又唔識擺低
阿媽話:「死女包!!!!!!!!!!!!!!!!!」
我o哂囉!
佢係大庭廣眾到鬧個女喎!
比我都覺得魚啦!