| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
| 28-02-2010 |
分類: 未分類 |
SOR!!
好耐冇打qz!!
最近要狂夾BAND
妟D有相望
金日
係中國情人DAY
大家有冇同LOVER出街街
我有
我同我條女
去左沙田
去一田食串燒
同MOS BUGER食漢堡
好好食
我覺得我專一左
相信呢條女
會拍得耐D LA
我4月去台灣
我一定會買手信俾你地
|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| ~Renee~ |
分類: 未分類 |
情人節快樂!!!!!!!!!!!
@@
新年快樂!!!!!!!!!
我同條女見到RENEE
好開心!!!!!!!!!



|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 2009-02-04 |
分類: 未分類 |
我最近冇咩打QOOZA
SOR~
前幾日
我同啜啜散左
金日
我同我條新女出街
佢叫細WING
我地去左APM
勁悶!!
冇LALA
有條ON9仔
送左朱古力俾我地
跟住
我地去UA
剃 A凡達
OK好剃
我約左
9仔,細貓同大少去飲酒
超暈
細WING
我愛你
足各位情人??Happy
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
金日
我同BB由早到晚都系MK
去左新之城
買左好多野(晏D先POST相)
到左12:30左右
我同BB去左
嘉樂商場樓下D大檔食
Cup Cake同杯杯車仔面
仲食左d串燒
!!超好食!!
你地都試下
跟住
3:30左右
我同BB去左買聖誕禮物
諗住送D俾人
有勁多個
跟住
行行行行!!!!!
行到9:00左右
食dinner
返屋企
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
| HA~`(上) |
分類: 未分類 |
金日
我同bb出左去沙田
到左5:30
我同bb去公司
見到Yiu`GG同佢老弓
6:45左右
我地四個去左MegaBox戲院[跳出去]
跟住.......! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|