| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
| HA~`(上) |
分類: 未分類 |
金日
我同bb出左去沙田
到左5:30
我同bb去公司
見到Yiu`GG同佢老弓
6:45左右
我地四個去左MegaBox戲院[跳出去]
跟住.......!
|
2009 年 12 月 7 日 星期一  |
| 出街~ |
分類: 未分類 |
金日
我同BB一齊
佢好聽話
特意培去沙田診所
因為我金日要做BODY CHECK
所以我金日吾洗返學
12點我同BB去左中環
我醒起
我要去公司拎野
好彩我間公司系中環果頭附近
BB好好
第一時間同我去公司
抵石!!
我同BB肚我
CALL司機黎接我地
去左沙田偉華食件牛排
!!YUMMY!!
媽call我
我同BB同媽一齊去一田
買左勁多野
好累
返屋
訓覺!!
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 去街街~ |
分類: 未分類 |
金日
我同KAI宜,細B...
去左煲煙
我地金日食左勁多野
有好多西北風
食完西北風
好飽!!
金朝仲撞到呀WING
我同豉油培佢去買珍珠奶茶
仲培豉油返屋企
跟住我同老婆BB去左MK
行行下
BB仆左街
我不斷笑佢
BB好嬲
走左去女TOILET
CRY左一陣
我咀返佢一淡
佢就開心唒
對吾住呀BB
佢明日就生日LA
我READY左一份GIFT
BB生日快樂
IL0vEu |
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 開心~ |
分類: 未分類 |
金日
我同呀wing同埋佢ge朋友
去左大圍ge金禧
我地去左仙x岩
我冇食野
但係呀wing飲左杯野
跟住佢話想食朱古力
跟住我去7-11買左筒72%ge朱古力
吾使半個鍾就食完
雖然好苦
但係好好食
到左6點
我同呀wing塔馬鐵
跟住就返屋企
|
| 分手~ |
分類: 未分類 |
相信有d人都知
我同林x婷拍拖
但係吾知道點解
我同佢好似冇咩feel
好想同佢分手-o-
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|