我19-3-12開始返葵涌IVE「Shine Along」。至12-6-12,時間:08:00-16:15,為期三個月,有40蚊交通津貼,將做野賺返黎既錢,一半比家人,一半留番比自已用。好期待。
今日係屯門展亮技能發展中心既開放日,我今日全日係宿舍幫手。我上就09:00-12:00幫徐姑娘彩虹Coffee手,整「麥芽糖餅」同整「紅豆豆漿」,之後晏就13:15-16:00就幫林sir既陶瓷室手,幫林sir係陶瓷室介紹唔同既陶瓷作品,講解陶瓷點樣燒。今日雖然好攰,但是有好成功感。
3月4日係蚊蚊既生日,我地咁多人陪佢去沙田踏單車,但是佢踏完單車後唔開心。我地原本約左係沙田鐵路站等,再沿途由中央公園行去單車公園踏單車,當時蚊蚊同佢男朋友玩得好開心,之後就發生好大件事。其實個日好多人去,例如:俊然、文俊、千慧、俊傑、蚊蚊個細妹、蚊蚊個細佬、家威、余生、天健、我、煒樺、俊朗、蚊蚊個細妹(男朋友)、主角:蚊蚊+佢男朋友,我估唔到蚊蚊男朋友為左少少野已呷蚊蚊醋同蚊蚊分手,搞到蚊蚊個日超唔開心。
噚日我係334圖書館上完許太堂,之後再經過363見到蔡sir問關於呀達既野。原來呀達係噚日出左院,我個心智無咁驚。
我今日晏就係屋企洗洗下杯既時候,唔小心打爛左文俊送比我個隻GEM杯,仲差D割親自已隻手。