今日同爸爸和媽媽去左土瓜灣啟明街「滿口福」打邊爐
聽日就係平安夜,祝大家平安夜快樂!祝大家有一個溫暖和開心既平安夜。
今日係楊朗丫哥既生日。我呢個傻妹祝佢生日快樂!工作愉快!
噚日係冬至,祝大家有一個開心和溫暖既冬至快樂!
今日達囝過馬路個陣時比車撞倒,好彩佢當時清醒,好彩佢只係皮外傷。