今日好開心呀:D:D:D:D:D
朝早起身 食完早餐就去搵kk啦~
去西貢星食 d野食尼得又耐喎
仲要收我$49囉f**k :@
明明我叫個樣野吾包野飲又吾同我講!
以後吾洗指意我再去食呀!!!\口/
跟住就去搵maymei helen kit~
第1站去影貼紙相
我成日姐住左呀KIT:P
跟住就去左呀屋企玩WII~
個個玩到HIGH哂系到狂叫囉haha
但系呀KIT又吾玩~_~
佢地食哂我屋企既薯片+蝦片之後就去沙灘-_-
呀kit話要番屋企所以吾去喎:(
系沙灘影左好多相
sooooo hapi^^
|