Ain’t working.Stop thinking.
now it's time to go;

 

2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


haha:D 分類: ★HAPPY`*v*

今日好開心呀:D:D:D:D:D

朝早起身 食完早餐就去搵kk啦~
去西貢星食 d野食尼得又耐喎
仲要收我$49囉f**k :@
明明我叫個樣野吾包野飲又吾同我講!
以後吾洗指意我再去食呀!!!\口/

跟住就去搵maymei helen kit~
第1站去影貼紙相
我成日姐住左呀KIT:P
跟住就去左呀屋企玩WII~

個個玩到HIGH哂系到狂叫囉haha
但系呀KIT又吾玩~_~
佢地食哂我屋企既薯片+蝦片之後就去沙灘-_-
呀kit話要番屋企所以吾去喎:(

系沙灘影左好多相
sooooo hapi^^

2010 年 9 月 8 日  星期三   酷熱


8.9 分類: ★N0THING`ava

yo!第2篇qz-.-

今日勁勁勁勁勁勁勁熱!!
mus::冇乜野
chem::好悶-.-
recess::又去樓下個toilet~
eng::成班超靜冇人比反應xdd
pth::我覺得個呀sir有d恐怖 搞到我連廁所都吾敢去-.-
我參加左普通話獨誦呀!!我講普通話好好架:D

lunch去西貢星 仆番尼換pe3-.-
mathz::吾知點解今堂mathz好眼訓@@
PE::度高磅重 冇高過但系脂肪少左!!x......

(閱讀全文)

2010 年 9 月 3 日  星期五   暴雨


9.3 分類: ★N0THING`ava

哇 好大雨-.-

今朝同佩佩番學~
哩幾日成日都手拎住書所以番學個陣落雨都廢事擔姐-.-

中史::我覺得個miss吾太友善-.-
geog::我覺得個呀sir怪怪地-.-
bio::我覺得個miss幾好-.-
chem::我覺得我好多野吾明-.-
eng::我覺得好悶-.-
lunch wif qq bobo vivian
佢地好靜`我講野講到口水都乾哂xd
mathz......

(閱讀全文)

2010 年 9 月 1 日  星期三   酷熱


9.1 分類: ★SPECIAL`.0.

開學啦今日- -
番到學校kk就送左手信比我~
普通朋友咋:(

跟住全世界落去playground受罪
熱到就尼連籮由都出汗啦\口/
個個到暈哂- -
我見到koey暈左落地呀陰公~_~

企完又去hall到比人催眠
訓着-.-

番上去小......

(閱讀全文)

2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天


開學啦:( 分類: ★N0THING`ava

聽日又番學啦~_~

未影學生相呀-0-

我應該微笑定e起棚牙笑好呢??

今日又上大6-.-

買左本血色童話 應該幾好睇架>v<

我越打越少野-.-

開學先有野打架~_~
心想的總得不到..

lumlam930
暱稱: ``LuMLam!x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011.12.16
我不懂的事情就交給沉...
:p:p
who care?.
...
文章分類
全部 (186)
★HAPPY`*v* (10)
★N0THING`ava (108)
★SAD`v_v (35)
★SPECIAL`.0. (25)
★歌詞 0R P0EM`._. (6)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 1673
今日人氣: 0
累積人氣: 5957