其實冇咩打~_~ 純粹想up下qz;p 不愛不愛還是愛.. 我情願我狠心憎你. 近排好似好多人生日-v- 我都就尼啦~~~~ 大家記吾記得呢>v<
我記得上年生日系要番學既~ pp ff 佢地系個黑板到畫左大大個lumlam生日快樂系到@@ 開心到我飛起xd 今次都系要番學喎ava 識做啦~~xd
我下半生既幸福而家就交左比1個女仔手上.v. 希望佢今日既計劃進行得順順利利啦>/\<
話說上個禮拜想同mukmuk跑步到最後都系冇-.- 今日都系-_- 我又吾想跑啦/口\
誰又意外 人自私怎會改
之前我咪系kk qz到cm話我畫左d畫既ava
我而家post上尼啦^v^
我系照住d野尼畫架;p
哩個系惡魔的法則既ava
哩個都系.v.
我覺得佢個頭畫到好怪-.-
哩個自己畫既;p my favourite♥♥♥♥♥♥♥♥♥
呀kit尼架xd
我畫自己個張就吾up啦:$ 系咪好靚呢xd 多謝~~~xd......(閱讀全文)
其實我份人呢..好跟風架xd 所以我跟住陣風打下feeling啦xdd
kit``系人都知我同你系best fd啦 其實之前同你鬧過咁多次交真系好吾開心 真系當你系好好朋友架 不過有時見到你同人玩得咁開心又吾想阻住你@@ 但系我地以後都會系best friend:)
helen+maymay`` 同你地玩系好開心既事 吾會有吾開......(閱讀全文)
呼呼呼呼~~~~~~~~~ 成個暑假都超熱! 差吾多1個月冇打qz-.- 個暑假就尼放完lu 有啲吾捨得~_~
成個暑假流流長雖然冇用電腦但都發生左好多野睇化左好多野-~-
搬左新屋啦!!遲啲叫你地上尼呀下xd
吾知點解今年動漫同書展都冇收獲~ 睇......(閱讀全文)