真係估唔到你咁諗我..真係對你改哂觀""
仲以為你仲係以前果個你"'..可能係我太耐冇搵你
你變左都唔知...或者你可能帶住個假面目見人
ok我冇所謂你鍾意咁既..當我冇認識個你"
我只好講句你好假""我唔想在同你假洛去.."
就當我白痴"'
係我諗多左定點..我唔知.."你如果係咁既希望您唔好在搵我..我唔想在天真洛去以為你"唔係咁既人""
但我真係好想自己諗多左"你明唔明??