今日出去聽紅福堂講座...係車到冇聊影左好多相 哈哈 仲有好多..不個唔睇得~.~ 之後出去打機..有個傻仔一路望住我一路打機-_______-傻架 怕左佢-_-唔打..哈..番屋企果時咁都見到亳哥=.=
咁快就4月1 哈哈 4個月後就係我既死期...到時真係要認命~.~"不個我仲有時間..做哂我想做既野...唔係真係死唔眼閉~.~