好耐冇去天平坐下-_____-不個琴日真係悶到我同云仔..做左好多好好笑既野....又番云仔公司做左d on9左..哈哈仲玩巴士
係粉嶺玩左陣都係番彩圓玩-_____-係ok到睇唔知d咩書囉~.~"
哈哈..傻仔笑笑笑說想想想.....
但好耐都冇玩得咁開心..哈