時間一天一天咁過..咁就畢業左~.~有d唔捨得 真係好捨得....其實5年黎都唔知做左d咩.哈..只不過我留左好多回憶係入面
係5f班好多好多相等閒番去拿番先..呵呵
今日上台講野~果時真係眼濕濕-_____-"不過我好型 洛台請老師上去.哈哈型爆囉!!
不過我今日真係黑仔日囉-____-" 操撚哂 fuck 爆佢心痛到爆冇啦啦掉左1500~.~"
你比我牙 臭西-______- 我以後唔錦啦...唔比得唔得~.~""""
只有你我是最不捨得你知嗎?如果可以我想每一時每一刻都可以陪在你身邊..