今日兩點幾去左聯和墟.又多收五百蚊:)正野 跟住同人妖去左孖8打機 再返上水搵昇仔打機 到十一點幾返到屋企 打比情人傾電話 勁白痴 我係咪好好人呢:) 成日都幫你 xd 星期四接我收工啊 * 你要學好佢 比心機慢慢黎