今日又冇返實習又冇返學-.- 同人妖細墨出銅鑼灣行街買野. 跟住落旺角買野睇鞋;) 同人妖行左成個波鞋街都搵唔到-3- 本身想去搭車點知未夠鐘囉 跟住再去食糖水 食完之後又要行過幾條街先搭到車 岩岩先返到屋企 想死啊.唔記得左囉/3\ 我有打qooza啊xd