今日實習買相機-_______-"一陪都賣唔到..哂左我幾多口水
不過D人話我做得好~.~
食PO 飛 肥左我 哈哈 超好味~.~"""
我不想在見到!!!!!!!來日碰到 可否變成不認識的人~但我希望你過得比我好..在你身邊的人永遠對你好