好野呀~今日打班際籃球又win左啦.... 希望可以一路win下去~ 更加希望5a可以團結d~ 又希望考完會考大家可以一直keep住聯絡啦~ 最後好希望5a個個升中六呀~ +油呀><" 我去左ocean park影左d相~比大家睇下~