久別重逢...........
好耐無打日記...但唔係自己懶,而係無得上網~!
這段日子,發生好多自己唔想見到唔想發生的事!不過這都是Past tense~現在,失而復得~!但想了又想,可能自己都做唔到男朋友應該有的責任,Anyway,If you think you can,you can~!
好多野想發洩,但好似力不從心~好多野想做,但好似有心無力!
近日都發覺身邊的壓力好多好大,媽咪無斷比我好多,不過我知她對我有好大的期望,同樣地,我都唔想令她失望而回.....
痛.....皮外傷,經過長年累月的時間,會慢慢癒合,但心痛,恐怕都難以一時之間完全地痊癒.........一方面,真係唔想媽咪心痛,另一方面,唔想令其他人失望~失望,絕望,自己都經歷太多,真係唔係一而再,再而三地在自己身上發生~!!
自己對讀書開始培養興趣,真係覺得讀書唔係太辛苦,但係好多時就覺得自己力不從心~自己要明白將來的路,同樣地,亦要明白別人感受,要放大別人的優點,要縮小別人的缺點~多多學習學習~!!
|