哈哈~發覺自己好耐無打日記,足足兩個月,一來自己十分懶,二來沒有特別事可以寫~
好多時覺得,時間是由上天比,個個人都有二十四小時,每個人都有運用時間的權利,但不同的人就有不同的時間運用~
唉~時間一分一秒地消耗,好快就差不多兩年,原本都幾開心,但係再過兩至三個月就變得不開心,女朋友要去外國,重要去三年,而家真係要用兩,三個月時間見面,但真的夠時間?
三年,唔係三個月,唔係三日,唔係三個鐘,又唔係三分鐘,更唔係三秒,係足足三年,唉~真是頗長的日子,我同你相識有兩年,要等三年,而家係人等時間,還是時間等人?真是被時間所折磨...
好多事情都唔可以用時間來衡量,但唔用時間又可以用什麼方法?
人一生就好似被時間環繞,就好似被時間所控制,幾乎每日都同時間競賽,人根本無可能控制時間,人無可能增加時間長短,因為一日內只有24小時,根本無可能有25,26小時~
雖然你可以話人充分利用時間,盡量爭取一分一秒,但可以追回時間,可以將時間停頓,可以時光倒流二十年?看似十分荒謬,可笑~
最近,開始聽回Eason的歌,特別是時光倒流二十年,不知為何,好似有好多感受~
從前你與誰路過 逛的公園有幾多
再走一走可以麼
當時誰對你凝望過 是否真的比我多
再演一演可以麼
遺憾我當時年紀不可親手擁抱你欣賞
童年便相識 餘下日子多閃幾倍光
誰讓我倒流時光一起親身跟你去分享
遺憾印象 沒有你家中那面牆
拿著你相簿
從前拍過的相
多麼妒忌你昨日同過的窗
早些看著你美麗模樣
對你天真的讚賞
從頭細看 你六歲當天 已是我偶像
|