今日一整日,做左三分之一日的大豬,但係三分之二的時間做了好勤力的虫,讀書虫~
今日很遲起身,然後食杯麵,去粉嶺圖書館溫書,so good~今日比平時多人,幸好都有位~
今日整日都溫中化,好辛苦........................不斷溫不斷溫!
其後,五點幾,清場,就去M記食野,而家開始覺得人每天每時每刻都要戴住面具做人,難道你們不辛苦嗎??
自己一個人食野,發覺身邊的環境特別寧靜~今日,食飯,見身邊的一對夫婦同乾女食野,起初都無咩特別,之後,有一個主婦經過向他們打招呼~話找日約他們聯絡,誰不知,她走了,轉眼間,她同老公話''費事啦,o徒氣''~!剛剛都好地地打招呼,誰不知..............吹脹~!
其後,再去圖書館溫書,溫到九點三,搭巴士回家~
今日特別開心,全因為有Stephy,今晚勁歌有她做客串主持,I Feel so good! 
不過可惜只是看她唱電燈膽,但已足夠~ You're so beautiful,it's true!
明天再繼續,後日要考試~
加油..........................
今日不努力,何時再努力!!
一次的失敗,太痛,太難忘,不可以再有第二次....
|