今日真係好熱好熱好熱呀....................HELP 
今日打算返學校練oral,不過女朋友同阿欣,兩個人又不太想練,只好在沙田行,我地在wavehouse逗留左好耐先走,之後同女朋友返大埔,因為媽咪病了,幫她去賽馬會輪隊,誰不知,十一月已經改左用電腦預約,心想:點解成日都係咁架? Anyway,之後搵媽咪,但係她好忙,唯有之後等她打比我啦~!!
今日都做左好多野,同女朋友行左一陣,去左食雲吞麵,其後又去左勞工處搵工,但係.........都好似感覺上唔會有機會~!! 
其後,去左海濱拍拖,感覺好好,如果天氣涼快就完美了.........哈哈!!! 
唉.......打算之後去旅行,但係慢慢地離自己很遠........又沒有工做,點去旅行呀!!!! 
工呀......工呀......快的呀......快的呀....... 
|