STeVen
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


開心... 愉快 分類: 未分類

今日真係好熱好熱好熱呀....................HELP
今日打算返學校練oral,不過女朋友同阿欣,兩個人又不太想練,只好在沙田行,我地在wavehouse逗留左好耐先走,之後同女朋友返大埔,因為媽咪病了,幫她去賽馬會輪隊,誰不知,十一月已經改左用電腦預約,心想:點解成日都係咁架? Anyway,之後搵媽咪,但係她好忙,唯有之後等她打比我啦~!!
今日都做左好多野,同女朋友行左一陣,去左食雲吞麵,其後又去左勞工處搵工,但係.........都好似感覺上唔會有機會~!!
其後,去左海濱拍拖,感覺好好,如果天氣涼快就完美了.........哈哈!!!
唉.......打算之後去旅行,但係慢慢地離自己很遠........又沒有工做,點去旅行呀!!!!
工呀......工呀......快的呀......快的呀.......




訪客留言 (返回 lung822 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉投~
時間...
我自問~
八號風球~
一年零八個月~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ERIC
小鳳
文撚
古巨基
朱華
低B華
秀媚
阿騫
阿世
陳志豪