今日終於無比人嘈醒喇!v!感動inG”
不過就發左個惡夢-_-’’之後都係訓下醒下-0-
3日都未試過一覺訓到第二日既中午-3-’’
真係想試返∼v∼”今日都無咩特別野發生@∼@
只不過係玩玩下game果陣發生左d無聊野-.-’’
仲搞到我babii發火.口.|| 講真∼v∼”
babii發火果陣都幾惡下” 好彩後尾無野姐!v!
babii應該改下d脾氣喇-0-||
後日返學喇∼v∼”點解放假就想返學-.- 返學就想放假- -’’
mamami-0-點解會咁架∼v∼” 不過講真其實返學都唔差既0.0
係要早返學衰d姐=.=’’
如果可以推遲3個hr先返學咁就正爆喇>v<”(發夢中=.=”)
唉”!!希望今晚可以一覺訓到聽日中午啦>.<”
係時候去訓喇∼v∼””今日都0k攰-.-凸”
各位bye bye∼_∼|| 得閒就留個cm仔啦!!
|