好耐無打blog lu""無計啦''
因為要考試同埋依排都病到五顏六色
加上都無乜心情打''
何況依排都無咩好打..其實我都唔知我依排點過既=.='
渾渾噩噩咁就十幾日 講真都有d無奈''
要等既人都無左..真係唔知有咩好做'
諗起佢真係百感交集~﹏~最強烈既都係想打自己吧'哈''
唔講咁多喇''個頭仲係痛痛地-v-'''
86各位!!"""