今日返到學校勁攰-3-'''(因為琴晚訓得唔好")
跟住早讀果陣得閒sir仲要係咁叫我地填果d十大新聞選舉=.=''''
then數學堂開始我就頂唔順喇=.=''
開始搵周公(本身我想聽書的=v=''但個呀sir講書實在太悶喇=.=')
then同周公飲杯茶飲左粒幾鍾就比人嘈醒左/_\'''慘爆呀
跟住無聊左陣就去食lunch!!
食完就溫左陣物理=.='溫唔入腦!放棄左
物理我諗都死左大半=.='''
跟住放左學同班友落去功課輔導班做數學功課=.="(好乖仔呢XDD")
跟住就返home打機同msn喇=.=(悶悶的!!)
報告完畢!!!!!!留個cm啦各位=v='
|