今日好似平時咁返學
今日都唔知自己做過d咩呀=0=
一直係咁諗婷而家點諗..唉-.-'''
sd d sms一個都無回音的-0-
唉"講返今日放學要考中文口試'考得都ok既'
考完就走lu'又係一條友返屋企-.-''
返到去又係waiting time and無聊time了..
食完飯就同老牛佢地玩左陣信長同鬼捉人''
信長同鬼捉人開始有d無聊了'''
可能我跟本唔多想玩0r諗緊其他野吧''
等到成8點幾(咁上下)佢先0n'都好過唔0n既''
就考試了'''睇黎都要溫陣習...
唉;講住咁多先啦 各位86 晚安吧!!!!!!!
|