|
|
2010 年 2 月 16 日 星期二  |
| ♥第n天♥ |
分類: 未分類 |
新年快樂;)
新一年
♥我要開開心心
♥我要繼續發癲
♥我要追番d成績
♥我要英文進步
♥我要物理合格
♥我要學好會計
♥我要出去打工
♥我要你地快d番
♥我要CECI快D約我
♥我要同寶貝繼續fd落去
♥我要全家健健康康
♥我要死肥存繼續鬥
[想同我鬥爆牙 下世啦你!]
♥我要個個星期starbuck
♥我要成日去食和花亨
♥我要有高d ge名次
♥我要早d做完功課
♥我要多d時間做我想做ge野
♥我要多d時間訓覺
♥我要拉好小提琴
♥我要繼續學餅
♥我要變得堅強d
♥我要繼續反地球
[ 地球你冇頂企!XD ]
♥我要同SAN一齊去跑步
♥我要高二甲全班一齊升高三
下刪一百字...
另外
♥我吾要成日亂諗野
♥我吾要上堂發夢
♥我吾要上堂訓覺
♥我吾要成日食野冇節制
♥我吾要成日病
♥我吾要重番
♥我吾要成日喊
♥我吾要皮膚咁差
♥我吾要新買GE筆成日斷墨
♥我吾要成日玩FB玩到唔夠訓
♥我吾要先生再對我咁失望
♥我唔要成日HEA
一時諗唔到timXD
下刪一千字...
大家要一齊努力!
新年快樂;)
|
| 發表時間:2010-02-16 07:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CH 於 2010-02-25 09:36 PM 發表:
反地球反得好!ha. 我系要鬥爆牙ah吹咩!爆過你爆過你0.0
|
|
|
vovo40 於 2010-02-23 06:19 PM 發表:
COMMENT 令女 回返戈CM比我啊 回係日誌到
|
|
|
我吾要新買GE筆成日斷墨 呢句我中2..我又要咁..haha
|
|
|
我也要.....! (下刪一千億隻字) 一起加油喔!^^
|
|