luvin103
暱稱: ` IN-♥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
最新文章
♥ 第424天 ♥
♥ 第366天 ♥
♥第x天 ♥
♥第198天♥
♥第n天♥
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
-WINCY♥ ™
-BEA♥ ™
-ChenGkAMan♥ ™
-LeMonWai♥ ™
-CanI♥ ™
- ♥♥Helen' ... (Helen_LoveK)
-HELEN♥ ™
-F♥ ™
-KayA♥ ™
-華仔♥ ™
-YAN炘♥ ™
-Yo♥ ™
KenTa (kira030389)
-SIN-TENG♥ ™
-小昀♥ ™
-達達♥ ™
-大笨蛋♥ ™
-AMY♥ ™
- JEnnY♥ ™
-KISSLOK♥ ™
網站連結
`__大東’s BLoG*
`__心繫大東*
`__亦儒’s BLoG*
`__吉’s BLoG*
`__吳尊’s BLoG*
`__亞綸’s BLoG*
`__飛輪海香港家族*
`__琦’s BLoG*
`__無間義工*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 610
今日人氣: 0
累積人氣: 10847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


♥第n天♥ 分類: 未分類

新年快樂;)
新一年
♥我要開開心心
♥我要繼續發癲
♥我要追番d成績
♥我要英文進步
♥我要物理合格
♥我要學好會計
♥我要出去打工
♥我要你地快d番
♥我要CECI快D約我
♥我要同寶貝繼續fd落去
♥我要全家健健康康
♥我要死肥存繼續鬥
[想同我鬥爆牙 下世啦你!]
♥我要個個星期starbuck
♥我要成日去食和花亨
♥我要有高d ge名次
♥我要早d做完功課
♥我要多d時間做我想做ge野
♥我要多d時間訓覺
♥我要拉好小提琴
♥我要繼續學餅
♥我要變得堅強d
♥我要繼續反地球
[ 地球你冇頂企!XD ]
♥我要同SAN一齊去跑步
♥我要高二甲全班一齊升高三

下刪一百字...

另外
♥我吾要成日亂諗野
♥我吾要上堂發夢
♥我吾要上堂訓覺
♥我吾要成日食野冇節制
♥我吾要成日病
♥我吾要重番
♥我吾要成日喊
♥我吾要皮膚咁差
♥我吾要新買GE筆成日斷墨
♥我吾要成日玩FB玩到唔夠訓
♥我吾要先生再對我咁失望
♥我唔要成日HEA

一時諗唔到timXD
下刪一千字...

大家要一齊努力!
新年快樂;)

發表時間:2010-02-16 07:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 luvin103 的日誌)


CH 於 2010-02-25 09:36 PM 發表:
反地球反得好!ha.
我系要鬥爆牙ah吹咩!爆過你爆過你0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vovo40 於 2010-02-23 06:19 PM 發表:
COMMENT
令女
回返戈CM比我啊
回係日誌到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luvfsomuch 於 2010-02-20 07:38 PM 發表:
我吾要新買GE筆成日斷墨
呢句我中2..我又要咁..haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple233528 於 2010-02-17 10:07 PM 發表:
我也要.....!
(下刪一千億隻字)
一起加油喔!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]