>v<"
luvkit206
暱稱: kit
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
愛,,,恨
bad,,,
地獄的4D....
黑仔...想死呢
開學日....3天日記
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
生日計時
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 20
今日人氣: 2
累積人氣: 4551
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  

 

 

 

 

2006 年 9 月 6 日  星期三 晴天

          

 

         

 

 

地獄的4D....

今天///很有鬥心,,,衝衝衝,,,

數學,,,徐老師..忘記了上我們的堂=V='',,最後的15分鐘,,上來了,,,高手,,,KAKA

之後...會計,,,正正,,對呢個好有興趣...

之後的不值一提=V=''

英文''...我的最愛呢-V-''正牙..做中五會考題,,,

中五會考..,,一個關口,,人生,,遇到的關口都不同...難度也不同,,,

應用什麼態度..面對...付出多少努力...都是自己決定

一年半後,,我也要面對了,,,,究竟會如何,,我已經可以睇到了

不過我不會後悔的,,,有什麼的因-V-''有什麼的果,,,KAKA,,,,

我只有死,,,我的目標///11分-V-英文合格就可以了...KAKA

不要太高-V-''好了,,,MISS CHAN..對不起呢,,,我很內疚呢

 

 

 

 

刊登時間︰2006-09-06 07:52 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 luvkit206 的日誌)


{豬老大} 於 2006-09-07 10:31 PM 發表:
`加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝,,,我一定會的
Posted at 2006-09-09 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙怡 於 2006-09-06 08:28 PM 發表:
原來你對會計咁有興趣嫁*唔怪得入商科啦!你既目標都幾低下=d=只希望合格=s=不過我知你得嫁,唔好要求咁低啦!比心機牙*支持你牙!!!!^^我好中2你打既日記!!唔知點解=d=希望你之後仲會打啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

連=V=合格也沒有,,,14分係升中六的條件...仲要中英合格...我11分..係等丐食
 
KAKA
Posted at 2006-09-06 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]