|
又係打2日‘
岩日..
見到10幾次3d哥哥`話我怕羞'''' wyman話呀貞話佢好多女喎.. 咁都得''! 放學去左尋寶..做工作人員.. 唉..乜都係我地做曬..wing仲衰,,整親條骨個d,, 唔知點解好唔据囉,,'''''''' 同敏搵陣cici 傾計就走''
你只懂欺騙我 .,,你說的不會做到!!!=]*
金日,,
好開心.. 朝早做陣工課就出去MF,,到個度屈去MTR再出返黎..睇睇下,先知原來係落車既對面黎既''' 4個去左LIBARY` 不過去陣..就同WYMAN出去個邊食野..買左剪樣3寶個D加野飲係OK食''''' 傾計咁啦,, 返返去,,唸地方去邊做好..決定KAI D去公園到做`好KAI又勁好笑.. 拎住D紙市去做..我地係發覺用乜都整唔難囉.. 加水加波子加電話都唔難..吹脹'''笑到我同WYMAN就黎要碌地咁..之後大家每人拎款紙市返屋企做.. 班班&紅就走先,,我同Y-MAN就去西9.. 一直係好開心 ` 發覺同你乜都可以笑一餐* 我愛你AR'' 地下行到最上..睇野個D..我地去最上個層騎木馬..狂換馬,,換左3次,, 有個係淨坐之後轉返去馬仔* 成程係度狂笑囉..又低B又係度笑'''百癡的呢'!行行行..本身影貼紙相不過太貴了..唔影..食芒果西米露 ..YUMMY`行多陣就走..答車聽歌..* [好開心]
*.,[你會記得起我嗎*`
|