luvpui29
暱稱: sIu [p]UI!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
返學'_}
去KF ,, MK` 剪左頭...
海洋公園*
行街街*
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 24
今日人氣: 13
累積人氣: 2075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

          

                 

2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天

又係打2日‘

岩日..

見到10幾次3d哥哥`話我怕羞''''      wyman話呀貞話佢好多女喎..  咁都得''!    放學去左尋寶..做工作人員.. 唉..乜都係我地做曬..wing仲衰,,整親條骨個d,, 唔知點解好唔据囉,,'''''''' 同敏搵陣cici 傾計就走''

    你只懂欺騙我 .,,你說的不會做到!!!=]*

金日,,

好開心..  朝早做陣工課就出去MF,,到個度屈去MTR再出返黎..睇睇下,先知原來係落車既對面黎既'''  4個去左LIBARY`  不過去陣..就同WYMAN出去個邊食野..買左剪樣3寶個D加野飲係OK食'''''  傾計咁啦,, 返返去,,唸地方去邊做好..決定KAI D去公園到做`好KAI又勁好笑..  拎住D紙市去做..我地係發覺用乜都整唔難囉.. 加水加波子加電話都唔難..吹脹'''笑到我同WYMAN就黎要碌地咁..之後大家每人拎款紙市返屋企做.. 班班&紅就走先,,我同Y-MAN就去西9..  一直係好開心 ` 發覺同你乜都可以笑一餐* 我愛你AR'' 地下行到最上..睇野個D..我地去最上個層騎木馬..狂換馬,,換左3次,,  有個係淨坐之後轉返去馬仔*  成程係度狂笑囉..又低B又係度笑'''百癡的呢'!行行行..本身影貼紙相不過太貴了..唔影..食芒果西米露  ..YUMMY`行多陣就走..答車聽歌..*  [好開心]

*.,[你會記得起我嗎*`

 

              

                    

    

    

                                    

 

       

            

                                  

刊登時間︰2006-04-01 07:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]