金朝一面傾電話一面答車*哼..Y-MAN同我同步落車..可惜蓮蓮係後面等我地..SO,,係佢快D*
返到去..行黎行去..上黎又落去* 有10個冇返..勁*
上去禮堂..悶左咁耐* 落返去..又要等曾立雞..煩* 第7組的我們..等半個鐘先得*
之後落去地下換3*以9秒9速度跑出去..YEAH* BY MTR TO MK..
去唱K* 呵..我比$20..THZ..Y-MAN*唱成4個中..
途中..蓮蓮唔知點整正個咪入面條線斷左出黎..笑死*
之後..我又手多多..整埋咪入面條線斷左出黎..OH..MY GOD'!
3支咪2支難左*呵..真好笑* 之後有D驚..BE COZ係用我既學生證登記..
之後大家怯怯地..唱都陣走左.. 乜都唔知'!
行MK個邊睇野睇野睇野'!冇買野囉係*
影貼紙相..貴'!$50''唔識搞閃個DTIM* 行多陣..
同LIN2 答返MTR出KF..陪佢食吉野家..就閃左*
PS..e篇野打左成個鐘..同呀吉一面傾一面打..估唔到同佢都講到野'''!