UNHAPPY*
金日ORAL堂..MS雞好嬲..係因為成班得7個有做佢D工課..唔包我*成堂都好靜..到ART..畫蒙羅麗沙*傾下計咁..過左*MATHS QUIZ..唔識..唸緊野..冇心做*肥緊''唉..[煩]'LUNCH UNHAPPY''唔知點解..或者係你搞到我咁..所以你叫我..我係當你死個隻*哼哼'!中文仲介意'''ENG DICT..OK..始終有溫係好D既'''LFED爬係度.. 要留堂..作文150字..MS雞好似成日唔知點咁..作文一做作曬..不過要等到5點先走得*落KFWITH LIN*食吉野家..行葵廣就閃了*