| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


2006 年 2 月 14 日 星期二  | |
|
黑仔情人節-V-
岩晚倒完數先訓''
有情人先係情人節..冇個D就傷心節啦''''
金朝落到去先知落雨喎''冇人帶傘*
中..RE..IS都係咁過啦*
小息同詠落去下面''經過樓梯級個度..
唔知做乜..仆左落去`詠又唔知點比我搞到佢又跌埋..
2個仆左係度..好Q魚囉''*
ENG..愈搞愈痛*
屏陪我落去e療室..佢走左LU*
坐多陣..CICI就叫我走..陪我上埋去'''
LUNCH落左去e療室到with諸余佢地*
南哥話見到PETER女喎..不錯不錯*
之後去中央LIBRARY,,去AND走答車個陣..
詠都係訓我大脾*中央都幾靚..都幾大下..
去左個零鐘就答返車走..
又要比黃SIR留一陣喎..返到屋企都6點幾喇*
腫左呀隻腳*P雞啦..
情人節..超******
|
|






|
| 刊登時間︰2006-02-14 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 54 | »
|