今日無咩特別事發生到` 吾知係咪個人吾舒服搞到特夠靜呢`` 條頸痛足成日` 晏就開始又頭痛`
晏就同織BBBBB玩心理測驗啦` 又睇下星座啦 .0. 我玩到唔捨得停`` 最搞笑係果個"性愛角色"既心理測驗` 個答案竟然老婆甘似男. 而我甘似女既```!!! 笑死我阿` 老婆花式好多架 >///<" 而我體貼L0~~~哇哈哈`
同老婆第12日啦` 開心係開心` 不過有時候呢..老婆個腦成日吾知走去諗D咩` 今日竟然無啦啦發自己脾氣` 邊有人甘傻發自己脾氣架 ? 當然我都做左無辜既出氣袋啦 xD` 可能果陣係家頻為左p0相既事鬧得不快` 所以超炆啦` 唉 - .- 希望不快既事盡量遠離my LP . 如果吾係佢狂諗野就會老得好快架啦 >V< 到時候 ... 得我1個要佢 ... 都吾錯啵 <3
-EnD-
|