我今晚先發現原來自己既感染力真係好少好少`
點解我吾識去開解人.?
又吾識去安慰人.?
更加吾識點哄人- .-?
why!?!?!?!?
有時候覺得自己真係好差勁架. 好似無咩貢獻咁XD. 好多野都吾知自己為D咩`
呼..呢個2010年睇黎都吾係好年黎架啦. 1個2個都吾開心.. 真係灰暗呀;D
- EnD -