琴日11點到訓左na!!!
好早訓.因為無野做既關係
跟住蕉頭早一早就比戈a sir步電話嘈醒左.6點幾.唉
好想再訓但係又訓5著咪係到訓左係到.等到7點.
悶a..反學又要悶..
好想快d到下一年
因為我下一年我同二戈fd都轉去.
今日羅左報名紙na!!
叫人羅既 呵呵
唉 今日my的a sir走左..唉 甘又走左一戈甘好既a sir 慘
要上戈包魚林堂 佢講d野講到次次都好想訓教..一戈字比佢.悶.
不過佢今日請我飲野 第一次甘好死.可能轉死性呱.呵呵
我都知道你好攰..因為我都係..
我有時真係5知自己想點.
我地又小見面.只有星期六,日先見得.我都好5中2.但係我都5想.唉
|