今日星期日眼訓日.....好眼訓a....訓得三粒鐘.-3-'3點訓訓到6點..比老母吹醒左..叫我去老豆到.頂..煩.
5汁佢..去左打機..呵呵..一蕉早6點打到11點..勁呢...
甘都仲咪死得...
跟住就反左屋企..換第二件3再出街打機...打機打機..打打機..呵呵..
打到4點反屋企...跟住同完老豆食完飯又出街街打機..打機...
今日玩左頭d信長.黎..呵呵
頭d中魚玩win左文太na...哈哈...太勁na我...不過5夠車神勁..-3-.
玩信長..同戈fd第一次玩甘耐..玩左成粒中...中魚.lose左比佢na..lose英..唉..
神v..v5出令英..
|