今日...星期5...早d打左po先..驚今晚打5到...
今日蕉早..戈仆街a sir狂問我羅電話(因為琴日sd msg比老婆果陣時比佢睇到,唉 5好彩)
之後我咪打死都5比lor...比佢都傻仔na.跟住反到學校.食完早晨.
a林sir搵我up左幾句野..唉煩.
之後上堂 上完堂第三堂果陣時a林無拉拉話我老豆黎左..
頂..駛5駛a..一步手提要搞到見家長.老味
之後就入左去傾..話要踢我走..踢lor.比佢踢..踢左仲好.
跟住就反返上家宿汁反曬d野走人..(我一路走果陣時一路笑.呵呵.5知丫a.)
跟住就要我自己一戈行路去答車.行去黑沙好鬼死悶a..行果陣時.無得聽歌.比老豆收左我步手提都5知幾時先羅得反
之後答車就反屋企..
反到屋企洗頭就好似星期六甘出街街....去左網吧打呢戈po na!!
|