琴日就成3點先訓...無野做..係到聽歌..
跟住今蕉又好早起左身.
6點.
之後換3反學..反學就等放學
放學就換3去玩左一陣頭d
之後就答車去湖na!
點知..今日原來打8號風球 頂...
我去到湖都濕曬身了..係到坐左係到食風.林雨.sor..我不會了
只係係到唸野...唸...華哥子d野..
唸我想傷害你.我想令你我在你心中係甘黑人僧'
我想令你僧我.不要再為我流眼淚'
果時我都不過到我在你心中的地位是什麼'
唸為什麼你會對華哥子佢有feel''
難道我不好,我做錯了野,前幾日我對你態度叉都係為左呢樣野
來來去去都只係唸華佢..我不想同你散.我戈心還愛著你一戈
你打msg比我.我知道我在傷害緊你.你在喊
但係我忍心甘樣同你廣.只不過是想令你討厭我,..
不過.....同老婆你sd sd 下msg就無事na!!!!haha.
老婆多謝你..
我不會同你說一聲散的
之後坐到3點幾4點就唸住答車反屋企.點知 太大雨了.
唉 走5到.
行到車站 d風吹到我去條走廊到..
我係戈5知物野既大下門口到等...
跟住無nana有一條5識既女(二十幾歲)同我一齊
唉 同佢吹水 話d雨好大都5知等到幾時...
跟住坐左係到...等 等到6點先無雨na..唉 有得走,反左屋企沖涼換33出街lor..
老婆我岩岩睇反華佢覆我果d日記我知錯了..
對不起...我不應該甘對你
我會做反之前甘對你一樣甘愛你....
我e後都會愛錫你
|