今日...一蕉早.好5開心.因為係屋企.我老母今蕉一反到黎,就話要同我老豆離婚=3='
唉.我老母喊住曬口...我叫佢收聲佢都無收..唉.5知點.4失青年了..5知幾時又到5失呢..呵呵
今日11點幾中出街去左top1搵左m零/.之後就去左高士德.搵肥文,a力落街景打拳.
落到去笑到我真係仆街..戈死肥文用頭黎打..嘩..服左佢..當場笑到我死.
我仲6埋...呵呵.
跟住就去左大三巴坐左係到..我拉佢地去..
其實我去大三巴果到都係只想見佢一面.但係可惜見5到.
跟住就落左國華打頭d..玩左好耐.好攰a..腳都無曬力.
呵呵..就接a力戈a妹.5識既..不過..e+識左..糖水.呵呵.
係到玩佢 比佢打左好多次..haha 無奈.
跟住7點幾.去接kai子反屋企.
接完..就落湖玩火..係到悶左幾戈中...唉..10點幾先走.11點幾又出左門口了.
我放低左你na.可能..呢次話放低係自己呃自己.但係我5想再兜係呢戈圈到na.
sor..今日見到你..5再好似之前甘..甘開心了..只係好似平時甘..同你傾下計算na.串下你都係..呵呵
我e+只會當你係我既朋友...5會再唸其他野嫁na..''..
今日你話5比我出夜街..我5聽了.我5再受人管了..
sor.希望你都當我只係fd na!
人做錯左事先會有長大..呢次做錯左.我後悔了一生..記5記得你sd左一手歌比我.
手歌名係失戀了怎樣...
我晚晚都有聽..好似我.呢手.
朋友是一世..但係情侶係一生..但係呢一生5一定.5係經常有.希望甘多位入過黎睇我日記既人..要張我呢句把係心入面.(做事要唸清楚先好下決定,5係會後悔一世)
我終於明白點解好多男仔 都會為女朋友唔聽話..唔改以一D事而散....原來男仔係忍得好辛苦...但係因為佢係愛對方...所以學會了忍耐...但也會有忍不到的時候
|