今日星期六..5駛反學既第一日.
今蕉.8點起左身.因為比老豆佢哦..哦左成粒中.唉..悶悶
跟住就換3出街...去打機..打到12點中接拉登佢地放學.
跟住就上左去屋企.傾計.
傾到點幾中就答車落湖na..
落到湖等左一陣隻豬黎左na.同佢坐左係到一陣..坐到3點幾就同佢去左m記就自己反屋企
反到屋企老豆起身na.又比佢哦..哦左成2日na..唉.佢悶5悶嫁.
跟住就...出街接豬反屋企na..
5怪之得我送你果陣你好似5開心甘NA...><""
SOR...次次同你出身街都見到你5中2既人..
SOR..SOR..
二次都見到你丫媽..
又要你反到屋企比人閙..
其實我今日都知你有D野嫁NA..不過5知咩事炸..
SOR.A..一千一萬句SOR..
為什麼你次次同我出身街5係見到邊戈就見到你5中2既人既.次次都令到你5開心..你知嗎我5想你5開心A..
我好想同你開開心心甘拍呢一次拖a..><"""
我今日送你反屋企見到你戈樣....就好心痛na..你知嗎..
我都好驚你反到屋企比人閙a..
|