又到左星期六na!..嗚嗚..
琴日玩通燒打機.打到今蕉9點先反屋企..10點先訓教教豬..
訓到3點中頂比d仆街嘈醒曬就訓5著緊na.唉..
跟住係到睇電視...睇到8點中.我a哥反左黎就同佢睇碟(廣明先a.5係咸碟)
睇左鬼片笑片...睇到12點幾就出左街街na..><"""
haha!!!星期六就甘過左na!...
悶呢..係屋企玩自閉...