5駛反學...悶....打機.
6點起身.7點落湖bo煙食野.
9點羅報命紙
9點幾打機.
無曬野打...
5想打.
街景有步野好好玩嫁..下次帶二拉維再玩過..太好玩na.呵
今日落湖食野...去左食神到食.哈哈..老婆燃笑到我死死下.
係到狂玩野..oo.oo
不過上到去見到戈fd係果到做.-3-''
無奈小小.跟住就行街.玩食野落街景..
玩到12點先散走..-3-'