呢排我都好小打日記na!...!
因為成日都陪fd出去玩.出去浦.
無hi野.廣明先..
琴日.戈fd話今日要反工..同佢玩到9點中走左人na!..反屋企..
係到同肥雅妹.傾電話.串死佢..哈哈..
傾到11點中佢話想訓教.5比佢訓傾到11點30唉死死氣比佢訓lor..跟住自己就出左聽
睇碟na!...一睇碟就睇到5點先訓..=3='''
今日12點30先起身..睇一睇戈電話戈fd打左幾次比我.我覆反佢.
佢叫我出黎...唉..快快手.頭又咪洗.因為都5係好亂..
只係刷左牙..換反d 3就出去同左佢係利安食野..不過都係無胃口.5想食..只係中2飲野.
飲完野就同佢一齊行..佢反工.我同佢行到果邊我就見工na!...!
見果份工....哈哈...打死我都5廣比你地知住...
過埋今日..我可能無物時間再上黎打日記嫁na!..因為戈份工.1點反到9點.
一日反9戈鐘..反完工我一定反屋企訓教教豬嫁na!..攰死..
我唸住做野..做夠一年到..自己又再讀反書...不過係夜校..
一路讀一路做..我唸反起我a哥同我廣話..過埋今年..佢上大6住..成間屋比我..哈哈.
到時我真係爽na!..爽到飛起...
做夠一年自己讀f3..羅張證書先...><"""
yaya!..
|