又好耐無打日記NA!...
因為呢排5係甘得閒..
廣反星期五夜晚先..
星期五夜晚我落左湖.等戈FD 佢8點中放工.
我等佢等左一陣.佢羅左份表比我.
跟住就去左打機NA!.
星期六 訓到4點先起身.
一起身就收到8戈信識甘多.嘩 頂..
跟住咪覆反曬佢地就行左出街NA!..一路出街一路收左好多
出街又去打機LOR.玩到11點到反屋企
睇碟睇到5點先訓.今蕉就10點起左身..食完野1點上左大6.
去左大6買左耳環.食左雪糕超正..不過一件都好貴..
哈哈...帶左千幾蚊上去.幾驚5見A..
反關果陣時.戈D海關D人E為我有野.捉左我入去無奈LOR.=3=''
跟住無幾耐就出反黎..走人又去打機..
|